fredag 11 januari 2013

Sapere på Radion Vega

Jag har idag varit på livesändning i Radio Vegas Radiohuset och pratat om Sapere. Det var nog en mycket intressant upplevelse med lite obligatorisk nervositet till en början :)

Annars har det blivit en hel del Sapere-jobb under hela hösten, därför har jag inte hunnit hålla min blog up to date heller. Räknade just att jag sedan 1.9. haft 65h undervisning, många gånger fler planering samt totalt 160 barn som fått leka med maten! Inte så illa, speciellt med tanke på att jag först börjat min verksamhen i höst!

Flera dagisar har hört sig för om våren, och dessutom är skolan intresserad av en fortsättningskurs för eftisbarnen, vilket är jätteroligt! Så Sapere är nog en metod i tiden kan man gott säga! Jag njuter av jobbet och barnen verkar nyfikna och nöjda. Mina egna barn leker matlekar och har byggt sitt eget Café Picnic på vardagsrumsgolvet :) De tar efter i allting :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar